הצטרפו אלינו!
עדכונים היישר למייל

הכניסו כתובת דואר

קישורים
Watch videos at Vodpod and more of my videos
Video Production Blogs - BlogCatalog Blog Directory

ארכיון לחודש נובמבר, 2009

קמפיין וידאו ויראלי חדש של דמי מור – מריח טוב. תמונת השער? הרבה פחות…

26 בנובמבר, 2009

דמי מור פתחה שלשום בקמפיין אינטרנט ויראלי עבור הבושם החדש שלה ושל הלנה רובינשטיין – Wanted. לצורך כך הקימה מור ערוץ יוטיוב אליו העלתה סרטון בו היא מבקשת מהגולשים לשלוח לה סרטונים בהם הם מספרים מה היו רוצים אצל גבר או אישה.

דמי מור מוכרת בעולם כפרזנטורית של הלנה רובינשטיין עוד משנת 2007 והיא עושה עבורם עבודה נפלאה, מקצועית ותדמיתית. היא כבר הצטלמה עם מוצרי החברה, עפעפה עיניים ופישקה שפתיים בכל פוזה אפשרית.

כשרואים את דמי מור מדברת למצלמה – הבחורים בטח נמסים. אבל אני מפהקת. זה ארוך, חוזר על עצמו, טרחני ומה-זה משעמם. אבל הרעיון עצמו: סרט ויראלי במראה ביתי עם דמי מור מדברת אליך בגובה העינים – הוא רעיון מעולה!

שימו לב לתשובה שבעלה אשטון קוצ'ר שלח כשלצידו – לא אחר מאשר האקס ברוס ויליס…


שימו לב שהאקס ברוס ויליס לצידו…!!

מאד אהבתי את התגובה של אשטון…הוא כזה מתוק.

וגם ברוס ויליס, נרתם למאמץ השיווק השתתף בסרטון משלו.

שזכה תוך יום ל- 15 אלף צפיות

בהתלבטות בין אשטון לבין ברוס – אני פעם בעד זה ופעם בעד השני.
טוב, אני בחורה…

האם תהיה היענות מצד הגולשים לחשוף בפומבי את רצונותיהם? ברור!
זו ההזדמנות של כל האקסהיביציוניסטים ברחבי העולם להציג את עצמם ולקבל לגיטימציה.
בסוף הקמפיין יערכו סרט מכל התגובות.

המהירות שבה הסרט זז ברשת מעלה כמה שאלות מעניינות:

האם הייתם צופים בסרט אם הייתה שם סתם בחורה יפה?
האם לסלבריטי'ס (או יותר נכון מגה-סלבריטי'ס) יש השפעה אמיתית על שינויים בהרגלי הצריכה של הציבור?
מה מרוויחה הלנה רובינשטיין מהמהלך השיווקי הזה? בטווח המיידי ובטווח הארוך?
שימו לב לכך שבשום מקום לא נאמר דבר על הבושם עצמו.

קמפיין הפרסום השגרתי עשוי בטוב טעם, מצולם להפליא – אבל מ..ש..ע..מ..ם!

היציאה הוויראלית מאידך, גורמת לעניין סביבו ומוציאה אותו מהדרך השגרתית הנהוגה בדרך כלל בפרסום מוצר חדש מהז'אנר המריח היטב. כי, כמה פעמים עוד אפשר לראות את אותה בחורה באותה פוזה עם אותו מבט בעיניים – כל פעם מנסה למכור לנו משהו אחר? ועכשיו בושם?

תרמית הפוטושופ הגדולה בתולדות האינטרנט, או רעיון שיווקי מתחכם.

עם או בלי קשר, הרשת גועשת בעקבות תצלום של דמי מור שהופיע בשער מגזין האופנה W, שגם הוא נולד במסגרת קמפיין הפרסום לבושם. אין מה להגיד – התמונה מחמיאה למור שמציגה בה גוף חטוב ונערי לאישה בגילה.

אבל, לא צריכים להיות חדי עין במיוחד כדי להבחין בדמיון הרב בין תמונת השער לתמונה של הדוגמנית הפולניה אנג'ה רוביק הצעירה מדמי מור ב- 21 שנים. מה שמעלה את החשד הסביר כי תמונת השער היא בעצם שילוב של גוף הדוגמנית הצעירה יחד עם פניה של מור.

במגזין לא אישרו ולא הכחישו.

מה אתם אומרים?

מה זה וידאו בלוג?

22 בנובמבר, 2009

וידאו בלוג הוא פלטפורמה המאפשרת למצולם בה להעביר מסרים ערוכים ומצולמים באופן אישי ובלתי אמצעי.מדובר באמצעי תקשורת רב עוצמה. אנחנו ממליצות עליו לפוליטיקאים, אישי ציבור, למנהלי חברות, דוגמנים, שחקנים, זמרים ולמי לא…

מאת: איילת דקל

עוד הרבה לפני מסע הבחירות של ציפי לבני פינטזתי על וידאו בלוג שבו תצולם הגברת לבני במהלך קמפיין הבחירות שלה. חשבתי על צילומים בבית, במשרד, בכנסים ומפגשים ושמחתי מאוד על ההזדמנות שנפלה בחלקי לעשות זאת (ותודה ענקית לאיל ארד)

הבלוג המצולם איפשר לגולשים הצצה לקמפיין הבחירות של ציפי לבני ויחד עם זאת איפשר שליטה במסרים היומיים, אפשרות להגיב לנעשה בשטח וייצור פסאדה פחות רשמית שבה ניתן היה ללמוד עליה דברים שלא זכו לחשיפה קודמת.

מהר מאוד הפך הבלוג המצולם לאחד מאמצעי התקשורת האפקטיביים והמתוקשרים ביותר במסע הבחירות שלה. גולשים מכל רחבי הארץ הזרימו שאלות, זכו לתשובות, ולמעשה נוצר דיאלוג וירטואלי בינה לבין הגולשים שמצאו את עצמם מתקשרים עם המועמדת לרשות הממשלה דרך הבלוג שלה שבו קיבלו תשובות על השאלות שהפנו אליה משאלות גורפות בעניינים פוליטיים ועד לשאלות אישיות על יכולת התיפוף שלה, למשל. (מי אמר אובמה ולא קיבל?)

כשהקמנו את "היי-די", התמקדנו בוידאו משום שנוכחות מאסיבית באינטרנט באמצעות הוידאו הפכה עניין שבשגרה. קל וחוויתי יותר לראות סרט מאשר לקרוא טקסטים ארוכים.
הרשת מאפשרת היום צפייה בסרטי וידאו בקלות וביעילות. הצפייה ממוקדת יותר.
אדם צופה בוידאו במחשב שלו, הוא בוחר לעשות זאת באין מפריע.

בעידן שבו יוטיוב הוא אתר שמושך אליו יותר ויותר גולשים מידי חודש, הפריים-טיים שלך הוא בשעות הצהריים ואפילו הטלפון הנייד שלך יכול לצלם וידאו, המגבלה היחידה שלך היא למעשה, עצמך.

וידאו בלוג, או לחילופין ערוץ וידאו מכל סוג, יאפשרו לך להפוך לשיחת היום, לייצר באזז, להעביר מסרים באופן מהיר וחוויתי ולהגיע גם לקהלי יעד שלא היית מצליח להיחשף אליהם באופן שיגרתי
הבלוג המצולם יכול להיות פורמאלי, משעשע, דרמטי, או דוקמנטרי, כל מה שאפקטיבי עבורך.

פעמים רבות אני תוהה ביני לבין עצמי מה יהיה גורלה של הטלויזיה בעידן האינטרנט, ולאן כל זה הולך? אבל על כך בפוסט הבא.

שירותי שיווק ופרסום באינטרנט באמצעות תכנים קריאטיביים בוידיאו – מה זה אומר, לעזאזל???

9 בנובמבר, 2009

מאת: איילת דקל

הרבה פעמים כשאנחנו מגיעות  לפגישה עם לקוח חדש,  מנסה הלקוח שיושב מולנו להבין מה זה בעצם ה"דבר" הזה שאנחנו עושות.

התשובה פשוטה למדי – האינטרנט מצריך חשיבה מחודשת על פרסום. השעתוק של פרסום אינפורמטיבי מהמדיה העיתונאית, או פרסומות מהז'אנר הטלוויזיוני שמיושמות ברשת, עובדים באופן חלקי. צריך לזכור שגם כשהחל פרסום ברדיו, ואחר כך עבר לטלוויזיה, נאלצו הפרסומאים להמציא את טכניקת הפרסום בכל פעם מחדש.

המסרים הפרסומיים צריכים לעבור תוך כדי שהם ברורים ואטרקטיביים מחד וממקסמים את המדיום שבהם הם מועברים מאידך.

תקציבי הפרסום באינטרנט גדלים מידי שנה. הסרטים המופקים לאינטרנט זולים, אפקטיביים ובעיקר חושפים את המפרסם באופן ממוקד.

אנחנו מאמינות בתכנים שיווקיים חווייתיים שמעוצבים ומועמדים במיוחד עבור העמודים ברשת, אנחנו עושות שימוש בפלטפורמת הוידיאו הזמינה, נטולת המגבלות, כך שלמעשה אנחנו מייצרות דרמות וויזואליות קצרות שמעבירות במישרין או באופן ישיר תכנים שיווקיים גרידא.

אתר יישאר ללא חשיפה לגולשים, אם מי שמנהל אותו לא ישכיל לייצר בתוכו תכנים. התוכן הוא זה שיביא גולשים לאתר שלך ועל ידי כך יחשוף אותם למוצר שלך. התכנים יעברו באופן האפקטיבי ביותר אם יעברו בוידיאו.

קחו לדוגמא את יוטיוב. האתר שמאפשר לגולשים להעלות סרטים שצולמו על ידם, הוא מושך אליו יותר ויותר גולשים.  זה יכול להיות סרט פרסומת , סרט ויראלי, ניוזלטר מצולם, בלוג אישי מצולם, או תעודת זהות אינטרנטית.  באתר שלך אתה נדרש לפרסם בלוגים, לינקים רלוונטיים, סרטונים וכל מה שיהפוך את חווית הגלישה בו למעניינת.

אני אוהבת מאוד את מה שהרשת מאפשרת, אני אוהבת סדרות, סרטים, סיפורים והרשת למעשה יכולה להפוך את חווית הפרסום מ"אוף, די כבר עם הפרסומות האלו…"למשהו אחר לגמרי.

עם השנים ביימתי מאות פרסומות טלוויזיה, סרטים דוקומנטרים, סדרות טלוויזיה, ארזה ניהלה קמפינים רבים והייתה אחראית על תקציבי פרסום גדולים.  ברשת מצאנו שתינו מקום משוחרר ממגבלות זמן, מרגולציה ובעיקר מקום שמאפשר בתקציב סביר להרים סרטים וקמפינים שעולים ברגע שהם מוכנים לרשת מעבר לכך הרשת היא מקום שהמדיה לא עולה בו כסף.

התחושה הזו שהכול אפשרי ברשת, היא תחושה ממכרת עבור אדם יוצר, אבל היא מדויקת, מזמינה ושואבת פנימה. בעיקר היא אפשרית תקציבית ואפקטיבית באופן מפתיע.

הסבר על הוידאו המצורף:
סרטון פרסומת של חברת מוצרי היופי וההגיינה DOVE בקמפיין מ- 2006. המסר: לא פלא שהתפיסות שלנו לגבי יופי הן מוטות. הסרטון זכה לכמעט 10 מיליון צפיות ב- YOUTUBE

Hi-D

5 בנובמבר, 2009

האתר בבניה שווה לחכות