הצטרפו אלינו!
עדכונים היישר למייל

הכניסו כתובת דואר

קישורים
Watch videos at Vodpod and more of my videos
Video Production Blogs - BlogCatalog Blog Directory

ארכיון לחודש ינואר, 2010

לכי לישון, מותק! קמפיין ויראלי לעידוד השינה אצל נשים

20 בינואר, 2010

אריין האפינגטון, הבלוגרית המפורסמת בעולם והעיתונאית סינדי ליב מהמגזין גלאמור, פצחו לפני כשבועיים בקמפיין ייחודי (Sleep Chalange 2009) בו הן פונות בבקשה לנשים לישון יותר. ב- Hi-D החלטנו גם להרים את הכפפה…


מסתבר כי בעשור האחרון אנחנו ישנות שעה פחות בכל לילה מגברים. העובדה הזאת מצטרפת לעובדה סטטיסטית נוספת שעל פיה ישנות נשים בכל לילה שעה פחות מגברים.

מחקרים קובעים כי  7.5 שעות שינה ביממה מבטיחות מראה רענן וצעיר, ריכוז מקסימאלי וחשיבה מדויקת במהלך היום. על כן אנחנו מצטרפות למאבק – כל זאת למען לא נפסיד את כל הישגינו המרהיבים מן העשור האחרון ונהפוך שוב לסמרטוטיות.

אז זה הלינק לקבוצה שפתחנו בפייסבוק, שם נעדכן מדי יום בתכנים חדשים הקשורים לנושא.

לא יודעת מה איתכן, אבל אני כבר ממש לא זוכרת מתי ישנתי יותר מחמש שעות בלילה, טוב, אולי השתבש לי הזיכרון? (-:

בוידאו: בקהאם דווקא ישן טוב…

סדרת וידאו באינטרנט ככלי שיווקי

7 בינואר, 2010

אז למה מתכוונים כשאומרים: "סדרת וידאו באינטרנט" ולמה כל חברה גדולה צריכה אחת כזו לפחות?

סדרות וידאו אינטרנטיות הן מצרך חדשני ומבוקש ביותר בעולם היום.  אני לא מדברת על סידרה אינטרנטית המבוססת על מצלמה ביתית שמראה מישהי המפלרטטת את עצמה לדעת בחדר השינה. אם כי גם אלו הופכות לא פעם ללהיט (אם לא שמעתם על LG15, אז כנראה שלא הסתובבתם ב- YouTube ב- 2007-08…)

היום, כשאתם מבקשים לקדם ברשת את המותג שלכם, לפעמים בחירת התוכן, אומרת עליכם יותר מכל דבר אחר.

אני רואה אתרים מושקעים להפליא של חברות גדולות ותוהה: "למה, לעזאזל, אין בהם תוכן וידאו"?

מה היה רע אם קסטרו, לדוגמא, היו משיקים באתר המפואר שלהם סדרת בנות שווה? אם נניח הייתה עולה שם סדרה שכזו, הייתם מבקרים שם לפחות פעם בשבוע, לא?

על הדרך גם  הייתם נחשפים לטרנד החדש, או למכנסי הצינור החדשניים האופנתיים שלהם.

אני לא אלאה אתכם בדוגמאות וגם לא אמכור כאן רעיונות בזול(-:

אבל, ראבק חברים, אתם משקיעים ים כסף באתרים שלכם ומי בסוף מבקר אתכם?

הגיע הזמן להבין שכל אתר הוא ערוץ פרסומי ושיווקי ועל מנת לייצר בו תנועה של לקוחות פוטנציאלים אתם צריכים להתחיל ולכבד את המבקרים שלכם ולהציע להם תופיני תוכן.

כן, כן, יש לכם ביד אתר והוא יכול להיות זהה לתחנת טלוויזיה קטנה, או לעיתון מרתק- רק אל תשדרו רק שלג.

אז הנה שתי דוגמאות (מתוך הרבה יותר) של סדרות וידאו אינטרנטיות שכבשו את המסך (של המחשב, כמובן…)

* shanedawsontv

שיין דאוסון. שחקן קומיקאי בן 21 מקליפורניה שכבר שנתיים מריץ ערוץ אינטרנטי המבוסס על סרטונים שרק הוא מופיע בהם, בדמויות שונות. 60 מליון צפיות יש כרגע בסרטונים שלו.

SMOSH

צמד קומיקאים שהסדרה שלהם היא הסדרה האינטרנטית ביוטיוב עם הכי הרבה SUBSCRIBED. יש להם קליפים קורעים מצחוק (במיוחד את האמריקאים) וכבר היה מי שכינה אותם ה- "סאטרדיי נייט לייט" של יוטיוב.  הסרטונים שלהם נצפו 320 מליון פעמים. ראיון שלהם שפורסם לפני חודש ב TIME מגזין.